اولین تیزر رسمی سامسونگ برای گوشی های سری گلکسی S21 منتشر شد؛ «منتظر یک گلکسی جدید باشید»

گلکسی S21

گوشی های سری گلکسی S21

طبق شایعه‌های اخیر، سامسونگ قصد دارد گوشی های سری گلکسی S21 را در اواسط ماه ژانویه سال آتی (اواخر دی ماه) رونمایی کند که این تاریخ پیش‌تر از زمان معرفی نسخه‌های قبلی این سری گوشی‌ها است. امروز سامسونگ در اکانت یوتیوب خود تیزری با عنوان «منتظر یک گلکسی جدید باشید» منتشر کرد که در ادامه مشاهده می‌کنید.

ویدئو گوشی های سری گلکسی S21

ویدیوی منتشر شده از نمایش طرح اولین گوشی گلکسی S آغاز کرده و تغییرات طراحی و قابلیت‌های بارز موجود در هر سری از این گوشی‌ها را به تصویر می‌کشد. برای مثال گوشی گلکسی S5 به عنوان اولین گوشی مقاوم در برابر آب سامسونگ نشان داده شده و اسمارت‌فون گلکسی S8 را به عنوان اولین محصول سامسونگ بدون دکمه‌ی هوم در این تیزر می‌بینید. همچنین در این ویدیو کاهش قابل ملاحظه‌ی ناچ و حاشیه‌های گوشی‌های گلکسی S را در طی این سال‌ها دست‌نشان شده است.

در پایان نیز تاریخ 2020 با انیمیشنی متفاوت به 2021 تبدیل می‌شود و این امر می‌تواند از نام سری جدید گلکسی S که احتمالاً S21 است، نشان داشته باشد. لازم به ذکر است در این تیزر جزئیاتی از این گوشی‌ها اعلام نشده و تمام اطلاعات منتشر شده تاکنون در حد شایعه است.

در هر صورت بر اساس همین شایعه‌ها، سامسونگ در دو هفته‌ی آینده گوشی‌های سری گلکسی S21 را در سه نسخه‌ی Galaxy S21، Galaxy S21+ و Galaxy S21 Ultra معرفی خواهد کرد.

در میان این شایعه‌ها، اخیراً سه تصویر دیگر هم از گوشی گلکسی S21 پلاس افشا شده که نشانگر یک نسخه‌ی کاملاً واقعی است و برچسب «محرمانه» (Confidential) را می‌توان به راحتی در پشت آن مشاهده کرد.

گلکسی S21

 

با اعتماد به افشاگری‌های اخیر، تقریباً تمام جزئیات گوشی‌های سری گلکسی S21 را می‌دانیم. این گوشی‌ها دارای چیپست اسنپ دراگون 888 یا تراشه‌ی اگزینوس 2100 سامسونگ خواهند بود. گوشی‌های گلکسی S21 و S21+ از نمایشگرهای 6.2 و 6.7 اینچی امولد (AMOLED) با رزولوشن FHD+ و نرخ نوسازی 120 هرتز و باتری‌های 4000 و 4800 میلی‌آمپر ساعتی بهره می‌برند. این دو گوشی دارای یک ترکیب دوربین سه‌گانه هستند که از یک دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی، یک سنسور اولتراواید 12 مگاپیکسلی و یک دوربین تله‌فوتو 64 مگاپیکسلی با زوم سه برابری تشکیل می‌شود.

پویش کالا
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *