دانلود کنید: برنامه NVCleanstall 1.5.0 برای نصب آسان درایورهای انویدیا

گر با درایورهای پردازنده‌های گرافیکی انویدیا با مشکل روبرو هستید، چاره کار NVCleanstall است. این برنامه نهایت آزادی عمل را در نصب یا حذف درایورهای GeForce انویدیا به شما می‌دهد. در ادامه می‌توانید جدیدترین نگارش از برنامه NVCleanstall را دانلود و نصب کنید.

با استفاده از برنامه NVCleanstall قادر خواهید بود تنها اجزای دلخواه خود را نصب کنید و از نصب اجزای غیر ضروری درایورهای انویدیا جلوگیری کنید. همچنین این برنامه این امکان را به شما می‌دهد تا مانع از جمع آوری اطلاعات استفاده شما و ارسال آن برای انویدیا شوید.

5454.jpg

در نگارش 1.5.0 امکان نصب خود برنامه NVCleanstall در کنار امکان استفاده بی نیاز از نصب اضافه شده است. حالا در صفحه نخست این برنامه یک گزینه برای نصب یا نصب مجدد NVCleanstall بر روی سیستم شما وجود دارد. طبق معمول در این نگارش شاهد بهبودهایی نیز هستیم که می‌توان به بهبود الگوریتم‌های شناسایی پردازنده گرافیکی نصب شده بر روی سیستم شما اشاره کرد. همچنین در صورتی که قابلیت آپدیت خودکار را فعال کنید، هر 4 ساعت یک‌بار در دسترس بودن نگارش جدید بررسی می‌شود.

2333.jpg

تغییر مهم دیگر، اضافه شدن نوار اسکرول عمودی است که در مواقع پایین بودن وضوح تصویر به کمکتان می‌آید تا بتوانید به دکمه‌های ضروری دسترسی پیدا کنید.

برای دانلود جدیدترین نگارش از برنامه NVCleanstall  برای مدیریت و نصب درایورهای انویدیا اینجا کلیک کنید.

پویش کالا
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *