پیشنهاد داغ تابستانه: با خرید بسته آفیس رسمی مایکروسافت، ویندوز 10 رایگان دریافت کنید

همواره نیاز نیست تا برای خرید محصولات قانونی قیمتی گزاف بپردازید. در واقع بعضی اوقات فروشگاه‌های نرم‌افزاری، فروش‌های ویژه و بسته‌های تخفیفی را برای کاربران خود در نظر می‌گیرند که می‌تواند یک فرصت عالی برای خرید باشد. برای مثال، تخفیف ویژه محصولات آفیس مایکروسافت تا 50 درصد و پیشنهادهای جذاب ویندوز 10 با شروع قیمت از 9 دلار!

وبسایت KeyWorlds برنامه پیشنهاد فروش محصولات نرم‌افزاری تابستان سال 2020 خود را رسماً اعلام کرده است که در آن با خرید سری محصولات آفیس از وبسایت Keyworlds.com می‌توانید شانس خود را برای دریافت ویندوز 10 به صورت رایگان امتحان کرده و در عین حال تخفیف اضافه 50 درصدی برای بسته‌های نرم‌افزاری مایکروسافت مانند آفیس 2019 و آفیس 2016 به همراه داشته باشید. همچنین تخفیف عمومی به میزان 38 درصد نیز به کلیه کاربران جهت خرید سیستم‌عامل ویندوز اعطا خواهد شد.

این پیشنهادها تنها به مدت محدود یک هفته‌ پیش روی کاربران قرار خواهد گرفت و بنابراین اگر برنامه‌ای برای بروزرسانی نرم‌افزاری سیستم خود داشته باشید، می‌توانید با پرداخت هزینه‌ای بسیار کمتر به اهداف خود برسید.

یکی بخر، دو تا ببر

در این پیشنهاد وبسایت KeyWorlds اعلام کرده است که با خرید بسته‌های مایکروسافت آفیس 2016 و 2019 و یا مایکروسافت آفیس 365 پرو پلاس با تخفیف ویژه خواهید توانست بسته سیستم‌عامل ویندوز 10 (نسخه‌های Home و Professional) را به  صورت رایگان دریافت کنید. البته ویرایش ویندوز رایگان اعطایی، مطابق شکل زیر خواهد بود و می‌تواند متغیر باشد، ولی همچنان رایگان است.

OFF-1.jpg

برای خرید نسخه‌های مختلف آفیس می‌توانید به لینک‌های زیر مراجعه کنید:

تخفیف ویژه برای بسته آفیس

اما اگر شما از دسته دیگری از کاربران باشید که تنها به مایکروسافت آفیس نیاز دارند، می‌توانید با وارد کردن کد کوپن Sosp50 هر نسخه‌ای از آن را با قیمت‌های بسیار جذاب دریافت کنید:

38 درصد تخفیف روی همه نرم‌افزارها

اما اگر از میان پیشنهادهای فوق هم نتوانستید آن بسته‌ای را که مد نظر شما باشد پیدا کنید، می‌توانید با کد تخفیف Sokeys38 در بخش خرید وبسایت KeysWorlds، محصولات زیر را با قیمت‌های بسیار مناسب زیر تهیه کنید:

در پایان این وبسایت اعلام کرده است برای آن دسته از کاربرانی که نتوانسته‌اند بسته مورد نظر خود را پیدا کرده و یا از برنامه‌های اعلام شده فوق راضی نیستند، با ارسال پیام خود به آدرس ایمیل Support@Keyworlds.com نظرات و خواسته‌های خود را با تیم پیشتیبانی این وبسایت مطرح کنند.

پویش کالا
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *