آموزش تصویری نصب و راه‌اندازی مجدد سیستم عامل کنسول پلی استیشن 4

در برخی از مواقع نوسانات برق، خاموش کردن ناصحیح کنسول بازی، نصب اشتباه بروزرسانی به صورت آفلاین و یا خاموش شدن سیستم در زمان نصب بروزرسانی باعث می‌شود تا عملکرد سیستم عامل کنسول با مشکل مواجه شود. در این مقاله آموزشی قصد داریم تا شیوه نصب مجدد سیستم عامل کنسول پلی استیشن 4 را به شما آموزش بدهیم.

همان‌طور که گفتیم در برخی از موارد سیستم عامل کنسول پلی استیشن 4 با مشکلاتی مواجه می‌شود و به همین دلیل کنسول به طور کامل راه‌اندازی نمی‌شود. در این مواقع باید سیستم عامل کنسول خود را مجدداً نصب کنید، اما باید توجه داشته باشید که انجام این کار تمام اطلاعات موجود بر روی هارد دیسک کنسول را پاک می‌کند.

معمولاً اکثرا کاربران با مراحل نصب مجدد سیستم عامل کنسول آشنایی ندارند و به همین دلیل هزینه‌های گزافی را برای انجام این کار ساده پرداخت می‌کنند. نصب مجدد سیستم عامل کنسول پلی استیشن 4 بسیار ساده تر از نصب ویندوز بر روی کامپیوتر و لپ‌تاپ است و چندان وقت شما را نمی‌گیرد. در ویدئو زیر مراحل نصب و دانلود سیستم عامل پلی استیشن 4 را به طور کامل توضیح داده‌ایم.

توجه داشته باشید که فایل سالم و غیر آلوده سیستم عامل پلی استیشن 4 را باید از سایت رسمی پلی استیشن دانلود کنید. همچنین با استفاده از این لینک به صفحه دانلود آخرین نسخه از سیستم عامل پلی استیشن 4 هدایت خواهید شد.

پویش کالا
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *