با ماژول های حافظه رم PNY XLR8 Gaming Epic-X RGB DDR4 زیبایی را به سیستم خود بیاورید

PNY بیشتر با کارت‌های گرافیک انویدیا شناخته می‌شود اما این برند بزرگ روز به روز در حال گسترش سبد محصولات خود است. در تازه‌ترین آنها PNY از سری XLR8 Gaming Epic-X از ماژول‌های حافظه رم RGB DDR4 خود برای گیمرها رونمایی کرده است.

XLR8 (با تلفظ Accelerate)، برند اختصاصی PNY برای محصولات گیمینگ این کمپانی است و از کارت گرافیک گرفته تا SSD و حالا هم ماژول حافظه رم را شامل می‌شود. ماژول‌های حافظه جدید XLR8 Gaming Epic-X RGB DDR4 در سه ظرفیت 8، 16 و 32 گیگابایت با فرکانس 3200 مگاهرتز عرضه می‌شوند.

ماژول‌های حافظه رم PNY XLR8 Gaming Epic-X از استاندارد X.M.P 2.0 برای دست یابی آسان به فرکانس و تایمینگ های اسمی بهره می‌برند. این ماژول‌ها دارای فرکانس 3200 مگاهرتز با تأخیر CL 16 هستند و با ولتاژ 1.35 ولت کار می‌کنند.

PNY این محصول را در قالب چهار کیت 8 گیگابایتی یک کاناله، دو کاناله 16 گیگابایتی متشکل از دو ماژول 8 گیگابایتی و 32 گیگابایتی متشکل از دو ماژول 32 گیگابایتی روانه بازار می‌کند. هرچند PNY می گوید در ساخت این ماژول‌ها از تراشه‌های حافظه رم دست چین شده استفاده می‌کند، اما نوع آنها را مشخص نکرده است.

PNY XLR8 Epic X RGB Memory (2)_678x452.jpg

ماژول‌های حافظه رم XLR8 Epic-X RGB از طراحی مشکی V شکل با یک نوار نورپردازی LED RGB بهره می‌برند. نورپردازی این ماژول‌ها با مادربردهای ساخت برندهای مختلف قابل استفاده است. به طور دقیق‌تر PNY تأییدیه سازگاری آن با ASRock Polychrome RGB ،MSI Mystic Light ،GIGABYTE RGB Fusion و ASUS Aura RGB را دریافت کرده است.

فروش PNY XLR8 Epic-X RGB از پنج روز دیگر آغاز می‌شود. کیت 8 گیگابایتی یک کاناله 40 دلار، کیت 16 گیگابایتی یک کاناله 70 دلار، کیت 16 گیگابایتی دو کاناله 80 دلار و کیت 32 گیگابایتی دو کاناله 135 دلار قیمت دارد.

پویش کالا
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *