شیائومی نسخه استاندارد دوربین هوشمند میجیا را با قیمت ۹۹ یوان (۱۴ دلار) عرضه کرد

شیائومی دوربین هوشمند جدیدی را راه اندازی کرده که تنها ۹۹ یوان (۱۴ دلار) قیمت دارد. این دوربین نسخه استاندارد دوربین هوشمند میجیا شیائومی نام دارد.

نسخه استاندارد دوربین هوشمند شیائومی شکلی گرد دارد و سنسور موجود در آن از فیلمبرداری با کیفیت Full HD 1080p پشتیبانی می‌کند. این دوربین از زاویه دید بسیار وسیعی نیز پشتیبانی می‌کند و در مقایسه با دوربین هوشمند میجیا، میدان دید آن از ۱۳۰ درجه به ۱۷۰ درجه افزایش یافته است. خروجی فیلم نیز با وضوح بالایی همراه است.

نسخه استاندارد دوربین هوشمند میجیا تشخیص هوشمند AI انسان را نیز بکار گرفته است و هشدارهای کاذب را به طور مؤثر فیلتر می‌کند. این هشدارهای کاذب می‌تواند ناشی از سایر موجودات متحرک مانند حشرات، حیوانات و غیره که در میدان دید قرار دارند باشد.

از نظر عکسبرداری در شب، این دوربین از دید شبانه بدون اختلال پشتیبانی کرده و نیازهای اکثر محیط‌های داخلی را برطرف می‌سازد. برای عکسبرداری در شب از مادون قرمز استفاده می‌کند که قابل مشاهده نیست و بنابراین مزاحم خواب شما در شب نمی‌شود.

علاوه بر این، نسخه استاندارد دوربین میجیا با تجربه تماس صوتی به روز شده‌ای همراه شده و از امکان تماس صوتی دوطرفه برخوردار است. ویژگی ارتباط دو طرفه آن دیگر به سبک پرسش و پاسخ، شبیه به یک بی‌سیم، نیست؛ بلکه هر دو طرف می‌توانند در یک زمان ارتباط برقرار کنند.

این دوربین هوشمند از مشاهده از راه دور، از طریق گوشی هوشمند متصل شده، پشتیبانی می‌کند. همچنین از عملکرد تصویر در تصویر در مدلهای اصلی اندروید نیز پشتیبانی می‌کند. این صفحه به شکل یک پنجره کوچک پین شده است و می‌توان آن را در هر زمان و هر مکانی بدون تأثیرگذاری بر سایر عملکردها، مشاهده کرد. به علاوه از چندین صفحه در یک صفحه نیز پشتیبانی می‌کند؛ به طوریکه وقتی چندین دوربین در خانه وجود داشته باشد، می‌توانید همزمان چند صحنه را در یک صفحه مشاهده کنید.

از نظر ساختاری، این دوربین از یک پایه مغناطیسی برخوردار است که می‌تواند به اشیاء فلزی مانند یخچال و سایر سطوح با خاصیت مغناطیسی متصل شود. این محصول از IP65 ضد گرد و غبار و ضد آب برخوردار بوده که آن را برای انواع استفاده‌های خارج از خانه مناسب می‌سازد.

پویش کالا
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *