شیائومی یک نسخه Mi 10 Explorer را با پنل شیشه‌ای شفاف در پشت، تولید کرد

شیائومی اولین بار نسخه Explorer را با پنل پشتی شفاف در نسخه Mi 8 Explorer که در سال ۲۰۱۸ عرضه شد، معرفی کرد. این شرکت یک نسخه Explorer را به سری پرچمدار Mi 9 در سال گذشته نیز اضافه کرد. اما شیائومی در اوایل سال جاری شوکی را منتشر کرد و اظهار داشت که Mi 10 نسخه شفاف نخواهد داشت.

با این حال در یک خبر غافلگیرانه، تصاویر یک مدل Mi 10 با پنل پشتی شفاف توسط بخش بازاریابی شیائومی به اشتراک گذاشته شده است. این طرح با تعویض جلد پشتی با یک صفحه شیشه‌ای شفاف به دست آمده است. بنابراین می‌توانید اجزای داخلی واقعی Mi 10 را بر خلاف نسخه‌های Mi 9 و Mi 8 Explorer که اجزای داخلی‌ ساختگی بر روی صفحه نمایش دارند، ببینید. اجزای داخلی Mi 10 کاملاً مرتب و زیبا به نظر می‌رسد بطوریکه نمی‌توانید آن را از مدل‌های مشابه قبلی متمایز کنید. این پنل شفاف دوربین، فلش، باتری، سیم پیچ شارژ بی‌سیم و قسمت بزرگی از گرافیت رسانا حرارتی دو لایه را که کل ناحیه مادربرد را پوشش می‌دهد به وضوح نشان می‌دهد.

این تصاویر باعث شده است که برخی از طرفداران درخواست کنند که شرکت چنین کاورهای پشتی‌ای را راه اندازی کند و جایگزینی پس از فروش را برای طرفدارانی که می‌خواهند آن را در گوشی‌های خود داشته باشند فراهم کند. به احتمال زیاد این اتفاق نخواهد افتاد اما ممکن است به زودی شاهد صفحات شیشه‌ای شفاف تولید شده توسط برندهای شخص ثالث باشیم.

 

پویش کالا
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *