لغو خودخواسته کنفرانس توسعه‌ دهندگان گوگل به دلیل کرونا

گزارش‌های به‌دست‌آمده از منابع رسمی گوگل حاکی از آن است که این غول فناوری کنفرانس توسعه‌دهندگان خود را به دلیل نگرانی‌ها در رابطه با شیوع کرونا لغو کرد.
لغو خودخواسته کنفرانس توسعه‌ دهندگان گوگل به دلیل کرونا
گزارش‌های به‌دست‌آمده از منابع رسمی گوگل حاکی از آن است که این غول فناوری کنفرانس توسعه‌دهندگان خود را به دلیل نگرانی‌ها در رابطه با شیوع کرونا لغو کرد.به گزارش ایتنا و به نقل از  engadget، گوگل به دلیل نگرانی‌ها در رابطه با شیوع ویروس کرونا کنفرانس توسعه‌دهندگان I/O خود را لغو کرد.این غول فناوری با ارسال ایمیل به‌تمامی شرکت‌کنندگان در این مراسم آن‌ها را در رابطه با این تصمیم مطلع کرد. قرار بود که این کنفرانس از 12 تا 14 مه در سالن آمفی‌تئاتر مانتین ویو در کالیفرنیا برگزار شود.

بر اساس اظهارات ارائه شده در این ایمیل، تمامی مهمان‌ها تا 13 مارس وجه پرداختی خود برای شرکت در این کنفرانس را دریافت خواهند کرد و به‌صورت خودکار گزینه‌ای برای خرید بلیت کنفرانس I/O سال 2021 خواهند داشت.

در این ایمیل نوشته شده است که:« به دلیل نگرانی‌ها در رابطه با کرونا ویروس (COVID-19) و بر اساس راهنمایی‌های بهداشتی مرکز کنترل و پیشگیری بیماری و مقامات فعال در حوزه سلامت دیگر تصمیم گرفتیم که رخداد فیزیکی گوگل I/O در آمفی‌تئاتر شورلاین را لغو کنیم.»

کنفرانس I/O جدیدترین رخدادی است که به دلیل شروع ویروس کرونا لغو شده است. فیس‌بوک نیز کنفرانس توسعه‌دهندگان خود را در هفته گذشته لغو کرد. همچنین کنگره جهانی موبایل، کنفرانس توسعه‌دهندگان بازی و نمایشگاه خودرو ژنو نیز به همین دلیل در طی هفته‌های گذشته لغو شده‌اند.

پویش کالا
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *