لپ تاپ GALAXY BOOK PRO سامسونگ معرفی شد؛ زبان طراحی چشم نواز و درونی قدرتمند

GALAXY BOOK PRO

GALAXY BOOK PRO

سامسونگ امروز از 4 لپ‌تاپ جدید مجهز به ویندوز 10 رونمایی کرد. در این مطلب به معرفی لپ‌تاپ سبک و زیبای Galaxy Book Pro می‌پردازیم که در دو نسخه 13.3 و 15.6 اینچی به بازار عرضه شده است.

سامسونگ در طراحی این لپ‌تاپ، قابل حمل بودن را در درجه اول اهمیت قرار داده است. نسخه 13.3 اینچی گلکسی بوک پرو فوق‌العاده سبک بوده و زیر 1 کیلوگرم وزن دارد. هرچند لپ‌تاپ 15.6 اینچی کمی از 1 کیلوگرم سنگین‌تر است، باز هم از بهترین انتخاب‌ها برای دوست‌داران دستگاه‌های سبک به شمار می‌آید.

گلکسی بوک پرو در هر دو نسخه از پنل نمایشگر AMOLED بهره می‌برد و بسیار نازک طراحی شده است. این دو ویژگی قطعا بخش زیادی از بازار را برای خرید محصولات جدید سامسونگ متقاعد خواهد کرد.

نمایشگر GALAXY BOOK PRO

نمایشگرهای استفاده شده در این دستگاه‌ها قادرند به رزولوشن 1920 × 1080 پیکسل دست پیدا کنند. این دو نمایشگر همچنین با پشتیبانی از وسعت رنگ گسترده یا wide color gamut توانسته‌اند گواهی DisplayHDR 500 را نیز در اختیار بگیرند. از دیگر خصوصیات این صفحات نمایش می‌توان به 120 درصد پوشش فضای رنگی DCI-P3، زمان پاسخگویی 0.2 میلی‌ثانیه و قابلیت رسیدن به روشنایی 500 نیت اشاره کرد.

پردازنده GALAXY BOOK PRO

سامسونگ برای این دو لپ‌تاپ از هسته‌های پردازشی نسل 11 اینتل استفاده کرده است که بسته به خواسته مشتری در کانفیگ‌های i5، i3 و i7 قابل ترکیب شدن هستند. خریداران همچنین باید از بین سه گزینه 8، 16 یا 32 گیگابایت حافظه رم LPPDR4X، یکی را انتخاب کنند. حافظه داخلی NVMe SSD  این دستگاه‌ها نیز با ظرفیت 1 ترابایت ارائه می‌شود. برای دو نسخه با پردازنده i5 و i7، کره‌ای‌های از کارت گرافیک Iris Xe بهره برده‌اند. البته امکان انتخاب پردازنده گرافیکی GeForce MX450 نیز به کاربران داده شده است.

تقریباً هر نوع درگاهی که نیاز داشته باشید در این دستگاه‌ها وجود دارد. نسخه 15.6 اینچی به Thunderbolt 4، یک درگاه USB-C، یک درگاه USB-A 3.2، درگاه HDMI و جک هدفون 3.5 میلی‌متری مجهز شده و در نسخه 13.3 اینچی فقط پورت HDMI حذف شده است. سامسونگ به این نسخه اما یک درگاه سیم‌کارت نانو اضافه کرده است.

 

کلیدواژه : GALAXY BOOK PRO
پویش کالا
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *