گوشی‌های Honor 9C، 9A و 9S رسماً معرفی شدند؛ قیمت عالی، نمایشگر زیبا و باتری قدرتمند

آنر این روزها به دنبال کسب سهم بیشتر از بازار است و در این راه تلاش بسیار زیادی را به خرج می‌دهد. جدیدترین محصولات این شرکت سری Honor 9 هستند که روز گذشته سه نسخه جدید از آنها معرفی شده و می‌تواند مشتریان بسیار زیادی را به سمت خود جذب کند.

این سه گوشی همانطور که در عنوان مطلب نیز عنوان شد از دسته ارزان‌قیمت و با ارزش خرید بالای شرکت هستند. در ادامه به صورت مجزا به معرفی هر یک خواهیم پرداخت.

Honor 9C
این گوشی که گران‌ترین نسخه معرفی شده سری جدید آنر 9 است از یک نمایشگر 6.39 اینچی با پنل IPS و رزولوشن HD+ استفاده خواهد کرد که برای استقرار دوربین سلفی در نمای جلوی دستگاه، حفره‌ای در سمت چپ و بالای آن پانچ شده است.

Honor-9c.jpg

آنر سنسور دوربین سلفی این گوشی را 8 مگاپیکسلی انتخاب کرده ولی وقتی به پشت دستگاه بیایید یکا ماژول دوربین سه‌گانه با سنسور اصلی 48 مگاپیکسلی، یک سنسور اولترا واید 8 و یک سنسور عمق میدان 2 مگاپیکسلی را مشاهده می‌کنید که می‌تواند بسیار جذاب و مطلوب باشد.

بدنه دستگاه حالت شیشه‌ای داشته و حاشیه‌های نمایشگر نیز به طرز ماهرانه‌ای نازک انتخاب شده‌اند. آنر در پشت این دستگاه یک سنسور اثر انگشت را جای داده و ظاهر دستگاه را بسیار مینیمال طراحی کرده است.

در زیر این ساختار آنر از تراشه پردازشی Kirin 710A به همراه 4 گیگابایت حافظه RAM و 64 گیگابایت حافظه داخلی  استفاده کرده که اگر مایل باشید می‌توانید با درگاه حافظه جانبی، از کارت‌های میکرو اس دی نیز روی آن استفاده کنید.

آنر رابط کاربری Magic UI 3.1 را برای این گوشی در نظر گرفته و آن را به سیستم‌عامل اندروید 10 ولی بدون سرویس‌های گوگل مجهز کرده که به جای آنها سرویس‌های هواوی درون دستگاه جای گرفته و شاید این تنها نکته قابل تأمل دستگاه باشد.

این گوشی که به یک باتری 4000 میلی‌آمپر ساعتی مجهز شده دارای ارتباط NFC نیز می‌باشد و آنر قیمت 175 دلار معادل 162 یورو را برای آن در نظر گرفته و از 4 روز دیگر آن را در بازار عرضه خواهد کرد.

Honor 9A
دومین گوشی این سری محصولی ارزان‌تر با نام آنر 9آ است که از نمایشگری 6.3 اینچی با رزولوشن غیرمعمول 1600 در 720 است و در بالای آن بریدگی قطره‌ای شکل برای جای گرفتن دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی در نظر گرفته شده است.

Honor-9A.jpg

در پشت این دستگاه آنر از یک ماژول دوربین سه‌گانه استفاده کرده ولی این بار سنسور اصلی 13، سنسور دوم 5 و سنسور سوم نیز 2 مگاپیکسلی هستند.

در زیر بدنه نیز تراشه پردازشی Helio P22 مدیاتک جای گرفته که 3 گیگابایت حافظه رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقا، آن را همراهی می‌کنند.

این گوشی از باتری قدرتمندتر 5000 میلی‌آمپر ساعتی به همراه NFC استفاده می‌کند و مانند Honor 9C رابط کاربری Magic UI 3.1 با هسته اندروید 10 را مورد استفاده قرار خواهد داد.

این گوشی در سه رنگ مشکی، آبی و سبز و با قیمت 150 دلار معادل 138 یورو عرضه خواهد شد.

Honor 9S
سومین و آخرین گوشی معرفی شده روز گذشته آنر 9 اس است که از نمایشگر کوچکتر 5.45 اینچ، با پنل 1440 در 720 پیکسل استفاده خواهد کرد و دوربین جلوی آن در بدنه دستگاه و با 5 مگاپیکسل استفاده خواهد کرد.

Honor-9S.jpg

در پشت دستگاه یک سنسور تکی برای دوربین پشتی 8 مگاپیکسلی تعبیه شده که ظاهر متفاوت و جذابی دارد.

برای این گوشی نیز از تراشه Helio P22 استفاده شده و ساختار حافظه نیز 2/32 گیگابایت قابل ارتقا است.  هواوی برای این گوشی یک باتری 3020 میلی‌آمپر ساعتی استفاده خواهد کرد و رابط کاربری آن Magic UI 3.1 با هسته اندروید 10 است و با قیمت 95 دلار در بازار عرضه خواهد شد.

پویش کالا
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *