ارائه «اینترنت رایگان» در ماه محرم

محرم امسال در راه است اما متأسفانه وضعیت شیوع ویروس کرونا در کشور هیچ خوب نیست، به همین دلیل بخشی از مردم، جامعه پزشکی و حتی مراجع دینی خواستار انتقال برگزاری مراسم محرم به فضای مجازی شده‌اند. خبر خوب اینکه قرار است اینترنت رایگان برای حضور آنلاین در مراسم‌های عزاداری محرم در اختیار مردم و هیئت‌ها قرار بگیرد.

از آنجایی که در کشورمان مراسم عزاداری محرم همواره با حضور گسترده مردم همراه است، شمار زیادی از صاحب نظرها نسبت به تشدید شیوع کرونا هشدار داده‌اند. خوشبختانه نه تنها مردم خواستار فراهم شدن بستر لازم برای شرکت مجازی در مراسم عزاداری شده‌اند، بلکه شماری از رهبران مذهبی نیز با استقبال از این پیشنهاد، بر ضرورت جلوگیری از شیوع هرچه بیشتر ویروس کرونا تاکید کرده‌اند.

در شرایط به وجود آمده و با توجه به توصیه جامعه پزشکی، دلسوزان و رهبران دینی، سازمان تنظیم مقررات صوت و تصویر فراگیر (به اختصار: ” ساترا) خبر از تأمین اینترنت رایگان برای برگزاری آنلاین مراسم عزاداری محرم داد.

طبق اعلام ساترا، هیئت های عزاداری و مردم از اینترنت رایگان برخوردار می‌شوند تا بدون پرداخت هزینه ترافیک اینترنت، امکان پخش و شرکت آنلاین در مراسم عزاداری دهه اول محرم فراهم شود.

ساترا اعلام کرده لیست رسانه‌های آنلاین پخش عزاداری‌ها و ISP های ارائه دهنده ترافیک رایگان محرم متعاقباً اعلام خواهد شد. اینترنت رایگان برای عزاداری محرم در همکاری با ارائه دهندگان اینترنت کشور تأمین می‌شود.

هم زمان شرکت ابر آوران، یکی از شرکت های بزرگ ارائه دهنده خدمات ابری در کشور، خبر از ارائه پلتفرم رایگان پخش عزاداری خود داده است. این سرویس امکان استریم رایگان مراسم عزاداری را بدون محدودیت شمار بیننده ها می دهد.

پویش کالا
ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *